Nelly Furtado, vanzari de 6.1 milioane

Prima pagină » Noutăţi » Actualităţi » Nelly Furtado, vanzari de 6.1 milioane
Vanzarile albumului Loose al lui Nelly Furtado au depasit 6.1 milioane de exemplare si inca nu s-au oprit. Nici o alta interpreta nu a atins acest nivel de-a lungul anului trecut, conform Universal Music Group.



In plus, LP-ul a inrgistrat 7.4 milioane de single-uri vandute online in intreaga lume si 4.4 milioane pe piata tonurilor de apel. Datorita Loose, Nelly Furtado a primit discul de aur in 31 de tari si discul de platina in 23 de tari.



Ieri (20 august), Loose a intrat intr-a 60-a saptamana de prezenta in Billboard Top 200 Album, unde a debutat pe locul 1 in data de 20 iunie 2006. Recent, albumul a ocupat pentru a doua oara prima pozitie in Billboard European Top 100 Album, unde in prezent se afla pe locul 2.



Succesul lui Nelly Furtado nu este unul intamplator, ci unul muncit indelung. Pe langa faptul ca-si compune, inregistreaza si interpreteaza piesele, ea a inceput mai nou sa-si regizeze si videoclipurile. Prima incercare de acest gen o constitue clipul Do It, pe care MTV l-a introdus direct in categoria The Big Ten.



Loose este o adevarata colectie de hit-uri intre care putem enumera Say It Right, In God’s Hands, All Good Things Come to an End, Promiscuous, Maneater si Do It.
Evenimente Recomandate
The Halo Effect și Flotsam And Jetsam vin la Posada Rock Festival 2025
The HU vor canta la Arenele Romane pe 26 iunie 2025

Concert Klone si Kingcrow in Quantic, 2 mai 2025
Horoscop
Curs valutar
Meteo

Cursul valutar BNR comunicat la data de 17 aprilie 2025

EUR 1 x EUR = 4,9775 RON
GBP 1 x GBP = 5,8128 RON
USD 1 x USD = 4,3806 RON

Vezi mai multe monede →

Starea vremii pentru data de 18 aprilie 2025

Acum la Bucureşti
8 °C

Nori împrăștiați

Vezi mai multe orașe →

E-zine.ro is a Thomann Partner
E-Zine
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.